
В усіх територіальних сервісних центрів МВС Одеського регіону презентували посібник «Стандарти комунікацій з клієнтами сервісних центрів МВС». Кожен, без виключення, працівник сервісних центрів МВС, від Подольска до Ізмаїла, отримав книгу-помічника. Тепер працівники мають змогу підвищити якість комунікаційних стандартів не тільки на робочому місті, а й поза межами сервісних центрів МВС.
Працівники, черговий раз, ознайомилися з єдиними принципами, цінностями та орієнтирам у роботі, щоб надавати необхідні адміністративні послуги громадянам зручно та доступно, з повагою до кожної людини.
Посібник розроблений Головним сервісним центром МВС за підтримки Консультативної місії Європейського союзу в Україні (EUAM Ukraine). Розробка такого посібника – це один із прикладів, що може бути використаний при впровадженні комунікаційних стандартів у державних установах. Довіра громадян — один з головних показників дієвості реформи, що вибудовується, в першу чергу, завдяки ефективній комунікації та роботі кожного працівника структури.
До речі, переглянути електронну версію посібника можна тут: https://issuu.com/59382/docs/hsc-book-2018-web.compressed