A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Пілотний запуск інклюзивного проекту відбувся у сервісному центрі МВС міста Одеси


17 Жовтня 2019

Сервісні центри МВС запустили сервіс для спрощення обслуговування клієнтів з вадами слуху. Технологічне нововведення надає можливість людям з вадами слуху,  без будь-яких обмежень,  отримувати адміністративні послуги в сервісному центрі МВС міста Одеси.

Нечуючі клієнти з 17 жовтня можуть отримати якісну консультацію  у місті Одеса,  вулиця Корольова, 5,  територіальний сервісний центр МВС № 5141.

Інклюзивні зручності впроваджуються в сервісних центрах МВС за участі «Технології для людей», яка розробила  спеціальне програмне забезпечення «ConnectPRO», що встановлюється на електронні планшети. Сервіс працює наступним чином: при зверненні особи з вадами слуху адміністратор сервісного центру МВС запускає додаток та встановлює зв’язок зі спеціалізованим кол-центром, сертифіковані перекладачі якого в режимі реального часу здійснюють переклад жестовою мовою консультації (звукового ряду на мову жестів і навпаки). Таким чином нечуючі або слабочуючі клієнти сервісних центрів МВС отримують більш якісне обслуговування.

«Це якісний новий формат обслуговування громадян, який реалізується реформою сервісних центрів МВС, — зазначив начальник РСЦ МВС в Одеській області Михайло Козловський. — Це гарантує доступність державних сервісів для кожного громадянина. Одеса стала другим містом реалізації цього проекту. Ми підтримуємо та розширюємо можливості для людей з вадами слуху».

 «Прийнято вважати, що кількість нечуючих є незначною. Ці люди живуть повноцінним життям: вчаться, працюють, керують авто, але з єдиною відмінністю – для них основною мовою комунікації є жестова мова, зазначив Сергій Судник, голова організації Ради соціального інвестування  у місті Одеса. – Додаток «ConnectPro»  створений для того, щоб задовольнити запит на більш комфортне життя сотень тисяч українців. Він просто допомагає в режимі реального часу підключатися до спеціалізованого кол-центру та здійснювати переклад консультації. Якщо ж клієнт не володіє жестовою мовою, він має можливість підключитися до текстової розмови з адміністратором ».

Застосування даного інструменту для подолання бар’єру в комунікації між чуючими та нечуючими громадянами є унікальним рішенням для України і непересічним – для світової практики надання державних послуг.

Громадян, які бажають відкрито перевірити роботу державної структури та вплинути на хід розвитку реформи в напрямку сервісу, сервісні центри МВС запрошують стати учасниками проекту «Таємний клієнт». Ми постійно на зв’язку: звертайтеся за консультаціями за телефоном (044) 290 19 88 або на офіційну сторінку в Фейсбук, слідкуйте за новинами на сайті Головного сервісного центру МВС.