A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Херсонські медики отримали нові автомобілі для порятунку життів


14 Серпня 2025

Станція екстреної медичної допомоги у Херсоні зареєструвала в сервісному центрі МВС одразу три автомобілі, ще два найближчим часом поповнять автопарк.

Херсонські медики щодня, ризикуючи власним життям, рятують людей під час обстрілів і  часто самі потрапляють під вогневі удари. Особливо потерпає автопарк швидкої допомоги – чимало машин пошкоджено внаслідок скидів з ворожих дронів.

Завдяки благодійникам, які допомогли придбати ці автомобілі, робота медиків не зупиняється – порятунок життів на Херсонщині триває.

«Ситуація з пошкодженими автівками настільки складна, що ми часто не встигаємо їх ремонтувати та поповнювати парк», – розповідає пані Олена, представниця станції.

Колектив сервісного центру МВС та медики щиро дякують благодійникам за підтримку! Адже кожна нова автівка – це шанс врятувати ще одне життя на Херсонщині.

А ми хочемо нагадати, що державній реєстрації підлягають усі види транспортних засобів. Власник повинен зареєструвати або перереєструвати автомобіль чи інший транспорт протягом 10 днів після придбання, митного оформлення або інших підстав для реєстрації.

Транспортні засоби, ввезені як гуманітарна допомога, можна поставити як на тимчасовий, так і на державний (постійний) облік. При тимчасовій реєстрації не потрібно сплачувати податок до Пенсійного фонду, здійснюати експертне дослідження та надавати сертифікат відповідності. У такому разі видається тимчасовий реєстраційний талон у паперовому вигляді.

Перелік документів, що надається юридичною особою для реєстрації/перереєстрації транспортних засобів:

  • копія установчих документів (рішення про утворення юридичної особи, засновницький договір, статут, положення, установчий акт, установчий договір тощо);
  • довідка, форма якої визначається Міноборони, з відміткою керівника територіального центру комплектування та соціальної підтримки про постановку транспортного засобу на військовий облік або зняття з такого обліку;
  • копія наказу про призначення відповідальної особи/довіреність відповідальній особі на отримання відповідної послуги;
  • виписка платника податків та свідоцтво ЄДРПОУ;
  • квитанції про сплату збору на обов’язкове державне пенсійне страхування (у разі реєстрації нового легкового автомобіля)
  • документ, що посвідчує відповідальну особу (паспорт);
  • документ, що підтверджує правомірність придбання, отримання, ввезення, митного оформлення транспортного засобу;
  • копія документа, що підтверджує відповідність конструкції і технічного стану даної марки (моделі) транспортного засобу, обов’язковим вимогам правил, нормативів і стандартів України (сертифікат відповідності або свідоцтво про визнання іноземного сертифіката);
  • висновок/відомості про експертне дослідження транспортного засобу, що вносяться до електронного реєстру працівниками експертної служби МВС (не є обов’язковим, крім випадків першої  реєстрації вживаного ввезеного з-за кордону транспортного засобу).

Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.