A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Сервісні центри МВС Миколаївщини спільно з ТО УТОГ ініціювали розробку дієвих механізмів при отриманні послуг для людей з порушеннями слуху


04 Лютого 2025

Жестова мова – це невід’ємна частина повсякденного життя людей із порушеннями слуху. Адже не всі можуть говорити за допомогою слів. В Україні жестовою мовою спілкуються понад 200 тисяч громадян, а з них для близько 40 тисяч – вона єдина можливість комунікувати та взаємодіяти із суспільством.

Розуміти кожного, поважати кожного, цінувати кожного – складник якісного державного сервісу. Саме під таким гаслом відбулася робоча зустріч заступника начальника регіонального сервісного центру МВС в Одеській, Миколаївській та Херсонській областях Геннадія Погорєлова з представником Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини у Миколаївській області Спартака Гукасяна та в.о. голови громадської організації «Миколаївська обласна організація Українського товариства глухих» Ігоря Ревенко.

Мета зустрічі полягала в спільних і дієвих напрацюваннях як кроків щодо адаптації чинної нормативної бази в частині забезпечення навчального процесу в автошколах, так і прийому теоретичних і практичних іспитів у сервісних центрах МВС до потреб людей, які спілкуються жестовою мовою.

«Ми прагнемо чути, розуміти та допомогти усім, хто до нас звертається. Впевненні, що кожній людині мають бути забезпечені рівні права та можливості в їх реалізації. Правове унормування відкриє безбар’єрний простір і сприятиме реалізації прав людей з порушеннями слуху. Це забезпечить для них широкий доступ до державних послуг, надасть можливість бути включеними в життя суспільства та реалізувати свій потенціал», – зазначив заступник регіонального сервісного центру МВС в Одеській, Миколаївській та Херсонській областях Геннадій Погорєлов.

Зустріч проводилася за участі перекладача жестової мови – в. о. голови Миколаївської ТО УТОГ Юлії Ревенко.

Нагадуємо, на виконання Указу Президента України у квітні 2021 року прийнята Національна стратегія зі створення безбар’єрного простору, яку розробили в межах ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів». Стратегія розрахована до 2030 року і передбачає усунення бар’єрів у шести основних напрямках: фізичному, суспільному і громадянському, економічному, освітньому, цифровому, інформаційному. Наразі Уряд  визначив  чотири пріоритетні напрямки роботи: безбар’єрні простір, товари, послуги та інформація.

Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.