Посадові обов’язки
-підготовка пропозицій до проекту річного плану закупівель державної установи відповідно до бюджетних асигнувань, внесення змін до нього;
-оприлюднення на сайті Уповноваженого органу, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, річного плану та проведення публічних закупівель;
-підготовка тендерної документації, проєктів договорів та інших документів, пов’язаних із здійсненням публічних закупівель товарів, робіт і послуг;
-підготовка звітності про проведення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, а також підготовка звітів щодо діяльності відділу логістики;
-підготовка документації щодо списання та утилізації матеріально-технічних цінностей.
Вимоги
— вища освіта;
— вільне володіння державною мовою;
— досвід роботи з реєстрами, базами даних;
— наявність сертифікату підтверджуючий рівень володіння необхідними (базовими) знаннями у сфері публічних закупівель;
— досвід роботи у сфері публічних закупівель.
Перевагою буде
— уміння працювати в команді;
— навички роботи з великим обсягом інформації;
— уважність до деталей.
Ми гарантуємо
Офіційне працевлаштування.
Стабільну та своєчасну виплату заробітної плати.
Відпустки та соціальні пільги згідно із законодавством.
Нормований робочий графік.
Телефон для довідок: (048) 750-36-31
Резюме та мотиваційний лист кандидата на посаду надсилайте з темою — «Вакансія завідувач сектору з пенсійних питань» на електронну адресу: hr_ods@hsc.gov.ua
Ми зацікавлені тільки в довготривалій та плідній співпраці.