Посадові обов’язки
— ведення уніфікованої автоматизованої системи для необхідних реєстрів, обліку та складання відповідної звітності;
— ведення обліку пенсіонерів МВС України;
— прийом від колишніх осіб рядового і начальницького складу органів внутрішніх справ, військовослужбовців Національної гвардії України, внутрішніх військ Міністерства внутрішніх справ України, членів їхніх сімей заяв та документів для:
— призначення (перерахунку) пенсії;
— отримання довідок про розмір грошового забезпечення;
— встановлення відповідно до законодавства статусу ветеран органів внутрішніх справ,
— отримання довідок про право на пільги відповідно до Закону України «Про статус ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ, ветеранів Національної поліції і деяких інших осіб та їх соціальний захист»;
— готує та видає довідки про розмір грошового забезпечення в межах наданих МВС повноважень
— бере участь у судових справах та судових процесах з питань, що належать до компетенції Сектору в інтересах РСЦ ГСЦ МВС, з правом оскарження судових рішень. Вживає заходів щодо виконання судових рішень, які набрали законної сили.
Вимоги
— вища освіта;
— вільне володіння державною мовою;
— досвід роботи з реєстрами, базами даних;
— знання законодавства у сфері пенсійного забезпечення, розгляду звернень громадян, доступу до публічної інформації.
Перевагою буде
— наявність юридичного стажу;
— уміння працювати в команді;
— навички роботи з великим обсягом інформації;
— уважність до деталей.
Ми гарантуємо
— офіційне працевлаштування;
— стабільну та своєчасну виплату заробітної плати;
— відпустки та соціальні пільги згідно із законодавством;
— нормований робочий графік.
Телефон для довідок: (048) 750-36-31
Резюме та мотиваційний лист кандидата на посаду надсилайте з темою — «Вакансія завідувач сектору з пенсійних питань» на електронну адресу: hr_ods@hsc.gov.ua
Ми зацікавлені тільки в довготривалій та плідній співпраці.