A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Запрошуємо долучитися до команди сервісних центрів МВС у місті Херсон


Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Одеській, Миколаївській та Херсонській областях запрошує долучитися до команди державних службовців на вакантні посади у місті Херсон:

— головний спеціаліст відділу фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку (м. Херсон);

— головний спеціаліст відділу організації технічного контролю транспортних засобів (м. Херсон);

— головний спеціаліст сектору довідкового забезпечення (м. Херсон);

— головний спеціаліст сектору з питань запобігання корупції (м. Херсон);

— водій автотранспортних засобів відділу логістики (м. Херсон);

— водій автотранспортних засобів відділу логістики (м. Херсон);

— адміністратор  територіального сервісного центру МВС  (м. Херсон);

Головний спеціаліст відділу організації технічного контролю транспортних засобів

Посадові обов’язки:

  • Моніторинг інформації про результати обов’язкового технічного контролю, що передається суб’єктами здійснення ОТК до загальнодержавної бази даних.
  • Забезпечення контролю за дотриманням вимог законодавства у сфері безпеки дорожнього руху такими суб’єктами, вжиття заходів реагування.
  • Контроль територіальних сервісних центрів у напрямку оформлення та видачі дозволів на встановлення та використання спеціальних звукових і світлових сигнальних пристроїв.

Головний спеціаліст сектору довідкового забезпечення

Посадові обов’язки:

  • опрацювання вхідної кореспонденції;
  • надання фізичним та юридичним особам інформації з Єдиного державного реєстру транспортних засобів щодо зареєстрованих транспортних засобів, належних користувачів;
  • надання інформації з Єдиного державного реєстру МВС щодо виданих посвідчень водія та допуску громадян до керування транспортними засобами;
  • надання громадянам консультативної допомоги з питань оформлення відповідних запитів на інформацію;
  • надання структурним підрозділам РСЦ ГСЦ МВС консультацій з питань надання довідкової інформації фізичним та юридичним особам, правоохоронним та іншим державним органам, видачі довідок в сервісних центрах МВС.

Головний спеціаліст сектору запобігання корупції

Посадові обов’язки:

  • розроблення, організація та контроль за проведенням заходів щодо запобігання корупційним правопорушенням та правопорушенням, пов’язаним з корупцією;
  • надання методичної та консультаційної допомоги з питань дотримання вимог антикорупційного законодавства, в тому числі щодо захисту викривачів;
  • здійснення заходів з виявлення конфлікту інтересів, сприяння його врегулюванню;
  • здійснення контролю за дотриманням антикорупційного законодавства;
  • розгляд повідомлень про порушення вимог Закону. 

Головний спеціаліст відділу фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку.

Посадові обов’язки:

  • проведення по бухгалтерському обліку надходжень товарно-матеріальних цінностей та їх списання.
  • своєчасна реєстрація юридичних зобов’язань (договорів) в органах Державного казначейства.
  • підготовка документів, що стосуються закупівель та закріплення майна за відповідними особами.

Водій автотранспортних засобів відділу логістики

Вимоги:

  • знання Правил дорожнього руху, законодавчих актів про відповідальність за порушення ПДР, вимоги техніки безпеки при технічному обслуговуванні, ремонті і збереженні транспортних засобів.

Адміністратор  територіального сервісного центру МВС 

Посадові обов’язки:

  • надання адміністративних послуг громадянам та бізнесу, які віднесені до компетенції сервісних центрів МВС;
  • достовірність й своєчасність внесеної інформації до відповідних реєстрів та баз даних; повноти і правильності сплати послуг; порядку прийняття іспитів для отримання права керування транспортними засобами; порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку транспортних засобів;
  • консультування з питань реєстрації, перереєстрації транспортних засобів, порядку видачі, обміну посвідчення водія;
  • надання якісного державного сервісу суб’єктам звернення.

Вимоги:

  • вища освіта;
  • вільне володіння державною мовою;
  • досвід роботи з реєстрами, базами даних;
  • знання законодавства у сферах безпеки дорожнього руху, надання адміністративних послуг, розгляду звернень громадян, доступу до публічної інформації.

 Перевагою буде:

  • навички роботи з великим обсягом інформації;
  • уважність до деталей;
  • знання законодавства у сферах безпеки дорожнього руху, надання адміністративних послуг, розгляду звернень громадян, доступу до публічної інформації;
  • досвід роботи з реєстрами, базами даних;
  • навички роботи з великим обсягом інформації;
  • стресостійкість.

Ми гарантуємо:

  • офіційне працевлаштування;
  • стабільну та своєчасну виплату заробітної плати;
  • відпустки та соціальні пільги згідно із законодавством;
  • нормований робочий графік.

Резюме та мотиваційний лист кандидата на посаду надсилайте з темою назви «Вакансія (на яку претендуєте) —на електронну адресу: hr_ods@hsc.gov.ua
Телефон для довідок (048) 753-18-85

Ми зацікавлені тільки в довготривалій та плідній співпраці!

З повагою, команда відділу персоналу РСЦ ГСЦ МВС в Одеській, Миколаївській та Херсонській областях.