Посадові обов’язки
надання адміністративних послуг громадянам та бізнесу, які віднесені до компетенції сервісних центрів МВС;
- достовірність і своєчасність внесеної інформації до відповідних реєстрів та баз даних; повноти і правильності сплати послуг; порядку прийняття іспитів для отримання права керування транспортними засобами; порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку транспортних засобів;
- консультування з питань реєстрації, перереєстрації транспортних засобів, порядку видачі, обміну посвідчення водія;
- надання якісного державного сервісу суб’єктам звернення.
Вимоги
вища освіта;
- вільне володіння державною мовою;
- досвід роботи з реєстрами, базами даних;
- знання законодавства у сферах безпеки дорожнього руху, надання адміністративних послуг, розгляду звернень громадян, доступу до публічної інформації.
Перевагою буде
уміння працювати в команді;
- навички роботи з великим обсягом інформації;
- уважність до деталей;
- навички комунікації;
- стресостійкість.
Ми гарантуємо
Офіційне працевлаштування;
- Стабільну та своєчасну виплату заробітної плати;
- Відпустки та соціальні пільги згідно із законодавством;
- Нормований робочий графік.
Резюме та мотиваційний лист кандидата на посаду надсилайте з темою — «Вакансія адміністратор» на електронну адресу: hr_ods@hsc.gov.ua
Телефон для довідок (048) 753-18-85
Ми зацікавлені тільки в довготривалій та плідній співпраці
З повагою, команда управління персоналу РСЦ ГСЦ МВС в Одеській, Миколаївській та Херсонській областях.